עכשיו 01 אוקטובר 2014, 21:15




הגב לנושא  [ 6 הודעות ] 
 מה ההבדל בין סוברו פורסטר רגיל לטורבו 
מחבר הודעה
סובארואיד חדש
סובארואיד חדש

הצטרף: 22 ינואר 2011, 17:15
הודעות: 5
מתכוון לקנות פורסטר 1998-2000. מעוניין לדעת מה היתרונות והחסרונות של הדגם הרגיל לעומת הטורבו (צריכת דלק, תחזוקה, איבזור וכדומה)?


25 ינואר 2011, 20:33
פרופיל אישי
מנהל האתר
מנהל האתר
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 15 מרץ 2008, 18:24
הודעות: 502
מיקום: מתחת לאוטו
בגדול שני הדגמים מאוד דומים מבחינה מכנית.

האמינות של המנוע הרגיל יותר טובה מהטורבו.

בנוסף, בטורבו יש הרבה צינורות קירור שמועדים לפורענות.

כמובן שצריכת הדלק בטורבו הרבה יותר גדולה מאשר ברגיל.

רמת הגימור בטורבו כוללת מעבר לדגמים הרגילים ריפודי עור, מושבים חשמליים, ג'אנטים גדולים יותר, ספוילר אחורי.


26 ינואר 2011, 23:04
פרופיל אישי אתר
סובארואיד מתמצא
סובארואיד מתמצא
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 13 ינואר 2011, 20:21
הודעות: 96
בנוסף לדגם נטול הטורבו ידני יש HI LO מה שעוזר יותר בשטח.
לטורבו יש הרבה יותר כוח ולא סתם גל רשם לי "שמור על רגל קלה על הגז אחרת הרישיון..." (זה גם החיסרון בגלל דלר וחמור מזה רישיון..;)
וכמובן רמת גימור...

_________________
פעם סובארו תמיד סובארו...
אימפרזה 00
פורסטר GT 99


27 ינואר 2011, 09:42
פרופיל אישי
סובארואיד חדש
סובארואיד חדש

הצטרף: 25 מרץ 2008, 09:10
הודעות: 43
מיקום: ליד המחשב
"בנוסף לדגם נטול הטורבו ידני יש HI LO מה שעוזר יותר בשטח".
זה עוזר לנהג עם הגיר הידני לנסוע לאט יותר בלי לדומם מנוע.
לאוטומטים (ולטורבו יש רק גיר אוטומטי) זה נחוץ פחות.
אבל, נהגי פורסטר אוטומטי אטמוספרי (ללא טורבו) הגדירו את הרכב כ"עגלה" (הביצועים של הידני "סבירים" בלבד), כך שאם אתה רוצה יותר מזה ומוכן לשלם בהתאם, קנה טורבו ותקבל "עגלת מרוצים"...
ובנוסף, לא חייבים לנסוע במהירויות "שלילה". אפשר להנות מהתאוצות במהירויות "שפויות".

_________________
משה "ריינוס" הרשקוביץ- מספר לי "סיפורים" יותר מ-7 שנים.


27 ינואר 2011, 12:01
פרופיל אישי
סובארואיד מתמצא
סובארואיד מתמצא
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 13 ינואר 2011, 20:21
הודעות: 96
תחיל עם זה שיש לי את הטורבו ואני לא מתחרט..(אהבה ממבט ראשון)
הגיר הידני של HI ו- LO עוזר כשאתה בשטח וחסר לפעמים (בגלל ה AWD של סובארו זה רק לפעמים)
לפחות מההכרות שלי פורסטר רגילה היא רכב טוב (לא עגלה ולא אף שם אחר..) יש כאלה שיגדירו שפחות ממספר סוסים מתחת לכיסא הם לא עולים על ה"עגלה" הזו..
הפורסטר הוא לא רכב מרוצים (כן הטורבו יכול לעקוף כול ערס עם הונדה קופה..) אבל זה לא היעוד שלה היא נועדה לפנק אותך בכביש ובשטח מה שאף רכב לא יכול לעשות בשתיהן גם יחד ברמה טוב
אני חושב שזה ברור,אני בעד הטורבו (יש לי אחת) אבל יש מספר דברים שאתה צריך לחשוב עליהם לפני קניה, נתחיל עם כמות המזומנים לקנית הרכב, אחרי זה דלק(בקרוב זה יעלה שוב), ביטוח, טיפולים- אם יש לך מישהו שאתה סומך עליו בעיניים עצומות (כמו שלי יש את ליאור ולירון מסובארו כפר סבא)

_________________
פעם סובארו תמיד סובארו...
אימפרזה 00
פורסטר GT 99


28 ינואר 2011, 07:51
פרופיל אישי
סובארואיד חדש
סובארואיד חדש

הצטרף: 25 מרץ 2008, 09:10
הודעות: 43
מיקום: ליד המחשב
הי אורי.
הפורסטר מיועד, בעצם, חוץ מנסיעה נוחה בכביש, לנסיעות שבילים (מהירות...).
הוא לא יוצר כרכב שטח, ולסובארו אין, בעצם, רכב שטח אמיתי (בעצם, מספרם של אלה הולך ומצטמצם, כי רוב רכבי השטח החדשים הם בעצם רכבי פנאי).
לי לא היה מעולם פורסטר אוטומטי, אולם שמעתי מיותר מבעל פורסטר אוטומטי אחד שהוא "עגלה".
נכון, לא לכל אחד יש "מחלת הגה", אולם כנראה שיש לדגם הזה חוסר מסוים בכוח, ולמי שאוהב "להרגיש את המנוע", זה בהחלט חסר.
גם בכתבת מבחן שנעשתה בזמנו ב"אוטו" על הפורסטר (מהדגם האוטומטי הישן), נכתב במפורש שכמה עשרות כוחות סוס נוספים בהיו בהחלט מוסיפים, בעיקר כאשר השילדה של הפורסטר מסוגלת להתמודד עם זה.
בהתחשב בהגדרה של הפורסטר (כביש שביל), לפורסטר האוטומטי כמעט ואין צורך בהילוך כוח, כי בשטחים טכניים (לא קשים, בהתאם ליכולת של הפורסטר, כמובן), מנוע של רכב אוטומטי לא מדומם, בדרך כלל.
אבל מנוע של רכב עם גיר ידני כן (ויש לי פורסטר ידני כבר 8 שנים), והילוך ה"כוח" (עד כמה שאפשר לקרוא להפחתה של 31% "כוח") עוזר במשהו.
וכמובן שאם נכנסים לשטח "אמיתי" יתכן שגם "הילוך הכוח" הזה לא מספיק, אבל, כמו שכבר ציינתי, הפורסטר, כרכב כביש-שביל, לא מיועד לנסוע בשטח טכני ברמת עבירות גבוהה.
וכן, אני נמנה על אלה שאוהבים "להתענג" על תאוצות (גם אם הנסיעה מתבצעת במהירויות "שפויות"), והמעבר מאטמטספרי לטורבו, במיוחד כזה עם כוח זמין מטורים נמוכים יחסית, הוסיף הרבה הנאה, ולמרות המחיר הכספי הכבד ששילמתי (יתכן שאם הייתי יודע מראש מה מצפה לי הייתי הולך בדרך אחרת, אבל כנראה שבאותו כיוון: רכב פנאי עם הרבה כוח) אני נהנה בכל נסיעה ולא מתחרט.
ובשביל הנאה (נכון, הכל יחסי, וגם עם פורסטר אטמוספרי אפשר להינות, במידה...) צריכים לשלם.
בברכה.
פיני.

_________________
משה "ריינוס" הרשקוביץ- מספר לי "סיפורים" יותר מ-7 שנים.


30 ינואר 2011, 09:02
פרופיל אישי
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
הגב לנושא   [ 6 הודעות ] 

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ואורח אחד


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

עבור ל:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.